måndag 8 november 2010

Söthönor!

Hejsan alla människor och katter. I dag hade vi tänkt att ni skulle få veta vad våran hobby är.



Alice. Jag Alice tycker bäst om att slappa och jag tycker det är skönt att vara ute när det både är varmt och kallt. Jag tycker det är härligt när min matte Linn kelar med mig. Ibland fast det är väldigt sällan då brukar jag sova i Linns säng med henne när hon sover.







Lille.J. Lille.J det är jag. Jag tycker om att titta på min mamma. Jag tycker också om att titta på Linns mamma Mimmi. Jag har lärit mig en sak och det är att mysa med Mimmi det är jättehärligt. Det är mysigt när hon drar med kinden på mitt huvud. Det är min nya matte men Nu är Linn Fredies matte vi ar bytit matte kan man säga. Hejdå




Freddie. Hejsan alla katter och människor. Jag tycker bäst om att sova med tungan ute och det är jätte skönt när Linn kliar mig på magen. Linn tycker att jag är lite knubbig men hon tycker bara det är sött. Det tycker jag med. Det är jätte kul att pipa. Då får man all upmärksamhet. Hejdå alla. P.S jag har aldrig träffat min pappa men jag vet bara att han kanske heter Lukas.




Ester. Hejsan alla. Jag tycker bäst om att busa med mina bröder och min mamma det är också roligt att pipa och kolla på folk. Hejsvejs Lingonbajs!<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar