lördag 4 juni 2011

Gotland

Tjaa! Nu är vi på Gotland och det är jättehärligt. Men vi har inte Alice med oss för att vi kom hit i Torsdags och vi kommer åka hem på måndag natt. Just nu designar jag kläder till hundar. Jag köpte en liten bok som man får designa kläder till hundar. I boken har de redan ritat hundarna men jag ritar kläderna på hunden. Det är skitkul! Jag fick inte ha den där hundtävlingen:(. Men! Jag ska ju ha kvar den här bloggen Och! Jag ska göra en till blogg som jag skriver om vad jag har gjort och lägger ut bilder på mig när jag gör de sakerna. Asså ni fattar väll? Det är som en vanlig blogg. Jag kommer absolut ha kvar den här bloggen med! Så att jag har den här bloggen om djur som jag älskar. Och sedan har jag en till blogg som jag skriver om vad jag gör ochs såå. Jag skriver snart hur ni går in på den bloggen! Hejdå så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar