onsdag 13 juli 2011

Hund Hund Hund!!!!!!!!!!!


Hej! Nu tänker jag bara skriva om hundar och katter! Jag bara älskar de djuren. Jag har en liten myspysig katt som heter Alice. Men! Jag blir galen på att jag inte får någon hund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag tjatar och tjatar och entligen har jag hittat en hund som mamma gillar!!!!!!! Jag hoppas jag får lille gullefisen i födelsedags present. Få se här jag fyller år om................. Fyra veckor och två dagar exakt. Och det ser jag fram emot. Asså enda felet med att ha en hund är att man måste gå ut och gå med de. Om man inte skulle behöva gå ut med de så skulle vi kanske köpa en hund säger mamma. Och sen har vi ett till fel med gå ut och gåandet! Mamma och pappa är ju lärare och hundar kan bara vara hemma själva 4 timmar högst. Jag och min syster är i skolan och jag bara hatar deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttt!!! Det är bara så Blää!!

Bilden på hunden är hunden jag vill haaaa!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar