torsdag 26 maj 2011

Stukad tumme:(

Tjaa! Igår spelade jag match och jag fick en hård boll på tummen typ så där 20 minuter innan matchen och sedan efter matchen så hade den svullnat och blivit 3 och en halv centimeter tjockare. Vi åkte hem och sedan duschade jag och fick jätte ont i tummen. Så att pappa ringde till sjukhuset och sedan fick vi åka dit typ vid 22:00. Vi satt vid väntrummet i typ 3 minuter och sedan tog en tjej hand om oss och skrev upp mig och så där. Sedan bad hon oss sitta i väntrummet. Hon sa att de skulle ta hand om oss om en liten stund. Men vi fick sitta i typ 1 och en halv timme och vänta. Och sen roppade de upp mig och 2 tjejer till de 2 hade typ brytit eller stukat foten. Alla 3 skulle bli röntgade. Efter röntgen fick vi sitta jätte lång tid igen. Men sedan efter typ 2 timmar fick vi svar och vi fick komma till en tjej som var lite korkad tycker jag. Asså hon vred och tryckte på tummen och det där gjorde ju skitont. Men som tur va att jag inte hade brytit tummen men jag hade stukat den riält. Sa de. Sedan kom vi hem typ vid 2:00. Jag har inte fått något svar om jag kan ha den där hundtävlingen men åter kommer alldeles snart. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar