måndag 23 maj 2011

Yeah!!!

Tjaa! Jag heter Linn Larsson och jag skrev den här bloggen till mina kattungar och mamman för ungefär ett år sedan. Och Nu har det plötsligt blivit Min och Alice blogg. Alice är katt mamman. Och för att den här bloggen handlade aa typ om katter så hade vi tänkt att vi skulle ha den här bloggen till en aa typ som en djurblogg kan man seja. Jag skriver inte så som det stavas egentligen. Typ sejer stavas ju säger men jag skriver sånt så att det är lättare att förstå. Om ni undrade över det. Men vi ska helt enkelt ha det här till en typ av djurblogg. Så att jag kan typ skriva om djur helt enkelt. Så att jag kan skriva på den här bloggen när som helst. I alla fall varje dag. Så att ni inte går in och bara: Asså hon skriver ju aldrig. Eller något sånt där så att den kommer texter eller hur jag ska förklara imprinsip varje dag. Och ni som tittare får gärna ge mej nya tips om vad jag kan skriva om. Men det ska helst handla om djur så att ni vet det. Men som sagt jag heter Linn Larsson och jag är snart 10 år och aa älskar djur. Så att jag kommer också sätta upp lappar så att ni kan gå in på den här bloggen och hur och lite informationer som ni behöver veta om den här bloggen. Så att jag sejer Godnatt jag kommer sova i en liten hatt. Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar